GY.I.K.

GY.I.K. – folyamatosan bővülő gyakran ismételt kérdések menüpontunk!

  • Nem tudok szállítási dátumot választani, mi a teendő ilyenkor?
    Próbáljon meg az oldalra ráfrissíteni az F5, illetve a CTRL+F5 billentyűk együttes lenyomásával.
  • Leadtam egy rendelést, de változtatni szeretnék rajta, mi a teendőm ilyen esetben?
    Keressen fel bennünket az alábbi elérhetőségek egyikén, és szívesen segítünk:
    Telefon: 06 (20) 977-5150
    Email: [email protected]
    Facebook: facebook.com/vidazoldseges
  • Csak a bolt kínálatában lévő termékek rendelhetőek?
    Ha valamit, amire szüksége lenne nem talál a webshopunkban, keressen fel minket akár emailban, akár telefonon, és mindent megteszünk, hogy a kérésének megfelelő termékeket beszerezzük, és kiszállítsuk!
  • A rendelésem tényleg díjmentesen szállítjátok házhoz?
    Jelenleg bruttó 2000 Ft, illetve 5000 Ft alatti összértékű rendelés esetén kizárólag szaküzletünkben történő átvételt tudunk biztosítani. Ezen összeghatárok felett díjmentesen elérhető a házhoz szállítás.
  • Házhoz szállítással vásárolnék, hogyan fizethetek?
    Online leadott rendelések esetén a fizetésre személyesen készpénzben kerül sor, amikor a termékek kiszállításra kerültek.
  • Mennyi időn belül szállítják ki a megrendelt termékeimet?
    Részletekért látogasson el a szállítás és fizetés menüpontra.
  • Lehetőségem van több nappal későbbi időpontra rendelnem?
    A megrendelés kiszállítását minimum 1 nappal és maximum 1 héttel későbbi időpontra tudja leadni.
  • A megrendelt terméket személyesen a boltban szeretném átvenni. Hogyan tudom ezt megtenni?
    A rendelés véglegesítésénél válassza az “átvétel a boltban” opciót, és megjegyzésben írja meg pontosan mikor tudja üzletünkben átvenni.